Wilson Audio Mezzo Center

Reproduktorové soustavy Wilson Audio patří dlouhodobě mezi absolutní špičku světového high endu. Firma si je natolik jistá svou prací, že prakticky veškerý výzkum a vývoj probíhají výhradně v jejích vlastních prostorách ve městě Provo ve státě Utah. Jejich výsledek je vizuálně často velmi svébytný, ale zvukově vždy zcela přesvědčivý.  

Varianta
Na objednávku Na objednávku Na objednávku Zvolte variantu
Značka: Wilson Audio
528 500 Kč 545 000 Kč 561 600 Kč od 528 500 Kč
Kategorie: Centrální

Třetí generace středového reproduktoru značky Wilson Audio pro instalace domácího kina s důrazem kladeným na čistotu a zřetelnost středových frekvencí.  

Tato reproduktorová soustava se dvěma středobasovými reproduktory a jedním výškovým měničem s hedvábnou kalotou vyzařuje středové pásmo směrem vzhůru na posluchače, aby vytvořila širokou prostorovou bázi i v tom případě, že je umístěna pod plátnem nebo dokonce TV přijímačem.  

Frekvenční rozsah 40 Hz —25 kHz. Citlivost 95 db, nominální impedance 4 ohmy, doporučený minimální výkon zesilovače 50 wattů. Rozměry 35,14 x 50,80 x 44,96 cm. Celková přepravní hmotnost 63,95 kg. 

Stojan Pedestal za příplatek 65 900,-.

Stojan Hourglass za příplatek 77 600,-.

Barevná (příplatková) provedení 

Standard (lesklé provedení): CarbonGalaxy Grey, GT Silver, Quartz 

Upgrade (lesklé provedení): Fly YellowClassic OranggePur Sang Rouge, Cobalt Blue (Satin), Estoril Blue, Oak Green (Satin), Crimson (Satin), ChalkNara Bronze, Ivory, Diamond Black, Obsidian Black 

Custom: Barevné provedení dle přání zákazníka. Požadovaná záloha 30 %. Vybraná barva je u dodavatele k dispozici po dobu pěti let. 

Premium (lesklé provedení): Saffron Pearl, Bergamot PearlCranberry Pearl, Olympia Pearl, Viola Pearl 

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Historie značky Wilson Audio z amerického Utahu se píše už od roku 1974, kdy ji založil rodák z Los Angeles Dave Wilson, jedna z nejuznávanějších osobností světa reprosoustav a muž, který dokázal svou vizi, svou pedantnost a svou odlišnost přetavit ve firmu, která umí nejen vyrobit ultra drahý high-end, ale také ho reálně prodat.