Sony SRS-XG500

Reproduktor XG500 je vytvořen tak, aby vám umožnil vzít si zvuk kamkoli s sebou. Ať už máte zahradní párty, nebo vyrážíte na pláž, dobijte baterii, popadněte snadno uchopitelnou rukojeť a vezměte si tento odolný, přenosný a skvěle znějící reproduktor s sebou. 

Na objednávku - termín upřesníme
Značka: SONY
10 490 Kč –18 % 8 590 Kč
Kategorie: S baterií, na cesty
Záruka: 2 roky
0eeb5ea7301e331883162c7b8c5433d9
Novinka VOIX | Vánoční nadílka
10 490 Kč –18 %

LIVE LIFE LOUD

Život je třeba žít naplno. Takže sezvěte přátele, zesilte hudbu na plnou hlasitost a tančete celou noc při zřetelném a bohatém zvuku. S našimi novými reproduktory řady X můžete vytěžit maximum z každičkého okamžiku, pořádat párty, na která nikdy nezapomenete, a vždy žít svůj život na plné pecky.

Výkonný zvuk pro párty, ať už jste kdekoli

Musíte jít, kamkoli vás párty zavede. A k tomu potřebujete reproduktor, který dokáže poskytovat mocný zvuk bez ohledu na to, kam se vydáte. Prostřednictvím reproduktoru XG500 si s sebou vezmete výkonný zvuk pro párty a prostřednictvím vestavěného osvětlení si můžete přibalit také trochu atmosféry.

Odolnost především

Reproduktor XG500 je vytvořen tak, aby vydržel. Má odolný zevnějšek, poskytuje krytí IP66, takže je odolný vůči vodě a prachu, a nabízí velmi dlouhou výdrž baterie. Jediná otázka tedy zní: kam jej chcete vzít?

Oficiální stránky výrobce:  Sony SRS-XG500

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

sony-logo

V roce 1946 Tokio Tsushin Kogyo K.K. (Tokyo Telecommunications Engineering Corporation, předchůdce společnosti Sony Group Corporation) začala jako malá společnost s kapitálem pouhých 190 000 jenů a přibližně 20 zaměstnanci. Zakladatel Masaru Ibuka uvedl, že účelem založení společnosti bylo „založení ideální továrny která zdůrazňuje ducha svobody a otevřeného myšlení, který prostřednictvím technologie přispěje k japonské kultuře. "
Symbolizuje ducha výzvy společnosti Sony „dělat to, co ještě nikdy nebylo“, společnost pokračovala ve vydávání bezpočtu „prvních japonských“ a „prvních na světě“ produktů.

Dnes SONY známe jako technologického giganta pohybující se v nejednom odvětví. Od televizí, přes herní průmysl, až po robotiku. Představuje Japonskou preciznost , technologickou vyspělost, která jde ruku v ruce s invovací a pokrokem. Dobré je zmínit i design, který u Sony zůstává roky prakticky neměnný.

 

Zpět do obchodu