Sony LinkBuds S

Stále na příjmu
 

Se sluchátky LinkBuds S budete ve spojení se svými světy. Jsou mimořádně malá a lehká, takže je můžete nosit celý den a zůstat přitom v kontaktu s lidmi a místy. Sluchátka LinkBuds S automaticky přepínají mezi optimalizací okolního zvuku a vysoce kvalitním potlačením okolního hluku pro nerušený poslech.

Skladem na showroomu Na objednávku - termín upřesníme Na objednávku - termín upřesníme Na objednávku - termín upřesníme Zvolte variantu
Značka: SONY
3 990 Kč
Kategorie: Bezdrátová sluchátka
Záruka: 2 roky

Věnujte se všem svým světům

Malá, lehká a chytrá sluchátka s bezpečným a stabilním uchycením, která vás udrží ve spojení a umožní vám mít den pod kontrolou.

Malá a lehká pro celodenní pohodlí

Model LinkBuds S o hmotnosti přibližně 4,8 g jsou nejmenší a nejlehčí bezdrátová sluchátka s potlačením hluku a vysokým rozlišením. K zachování malých rozměrů přispěly vývoj kompaktního měniče a integrace technologie Bluetooth® Audio SoC a kvalitního procesoru pro potlačení okolního hluku do jediného čipu. Je 40 % menší než sluchátka WF-1000XM4. 

Bílé pouzdro sluchátek LinkBuds S s jedním vyjmutým sluchátkem LinkBud
Obrázek šedého sluchátka LinkBuds S v uchu

Pohodlná a bezpečná

Sluchátka LinkBuds S představují spojení tvaru odpovídajícího lidským uším se stabilnějším ergonomickým designem. Při návrhu sluchátek LinkBuds S jsme využili data o tvaru lidských uší, která jsme shromáždili od uvedení prvních sluchátek do uší v roce 1982, a také vyhodnocení citlivosti různých typů uší, abychom vytvořili ideální tvar.

Transparentní okolní zvuk nebo vysoce kvalitní potlačení okolního hluku

Tato sluchátka vám poskytnou to nejlepší z obou světů – transparentní okolní zvuk Sony v bezdrátových sluchátkách, když chcete komunikovat s okolím, a vysoce kvalitní potlačení okolního hluku, když se potřebujete soustředit. Sluchátka LinkBuds S přepínají mezi režimem okolního zvuku a potlačením okolního hluku podle vaší aktuální situace.

Oficiální stránky výrobce: Sony LinkBuds S

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

sony-logo

V roce 1946 Tokio Tsushin Kogyo K.K. (Tokyo Telecommunications Engineering Corporation, předchůdce společnosti Sony Group Corporation) začala jako malá společnost s kapitálem pouhých 190 000 jenů a přibližně 20 zaměstnanci. Zakladatel Masaru Ibuka uvedl, že účelem založení společnosti bylo „založení ideální továrny která zdůrazňuje ducha svobody a otevřeného myšlení, který prostřednictvím technologie přispěje k japonské kultuře. "
Symbolizuje ducha výzvy společnosti Sony „dělat to, co ještě nikdy nebylo“, společnost pokračovala ve vydávání bezpočtu „prvních japonských“ a „prvních na světě“ produktů.

Dnes SONY známe jako technologického giganta pohybující se v nejednom odvětví. Od televizí, přes herní průmysl, až po robotiku. Představuje Japonskou preciznost , technologickou vyspělost, která jde ruku v ruce s invovací a pokrokem. Dobré je zmínit i design, který u Sony zůstává roky prakticky neměnný.

 

Zpět do obchodu