Sony ULT FIELD 1

Nejmenší a nejpřenosnější reproduktor v řadě ULT POWER SOUND.

Skladem na showroomu Skladem na showroomu Na centrálním skladu (můžete mít následující den) Skladem na showroomu Zvolte variantu
Značka: SONY
3 490 Kč
Kategorie: Bluetooth reproduktory
Záruka: 2 roky
Frekvenční rozsah: 2,4 GHz
Hmotnost: 650 g
Bluetooth: 5.3
Rozměry: Š: 206 mm, V: 77 mm, H:76 mm
Frekvenční rozsah přenosu: 20 - 20 000 Hz
Ochrana proti vodě: IP67
Podporované kodeky: SBC, AAC
Vstupní konektor: USB-C (pouze napájení)
Výdrž baterie: cca 12 hodin

Mohutné basy. Dokonalá atmosféra.

Dopřejte si pocit, jako byste seděli v první řadě na koncertě, a plně si tento okamžik se sluchátky řady ULT POWER SOUND vychutnejte. Sluchátka byla vytvořena pro milovníky hudby a produkují působivý hluboký zvuk navržený tak, aby se vaše srdce zachvělo. Připravte se na to, že basy skutečně pocítíte.

Hlasitý zvuk v kompaktním provedení

Vylepšete všechny nízké frekvence a získejte výjimečné basy. Užijte si silné basy a pociťte rytmus hudby. Zapněte funkci zdůraznění basů pro nízkofrekvenční zvuk, při kterém se vám zachvěje srdce. Má sice malé rozměry, ale dokáže toho mnoho – vychutnejte si dunivé basy a výkonný zvuk v kompaktním provedení.

Dokonalý společník, kamkoli se vydáte

Reproduktor je v přenosném provedení s prodlouženou výdrží baterie, abyste si mohli hudbu užívat co možná nejdéle. Díky vícesměrovému řemínku a vodotěsné, prachotěsné a dokonce i nárazuvzdorné konstrukci si můžete reproduktor vzít kamkoli – dovnitř i ven.

Sony ULT FIELD 1

Použitelnost

Snadné použití a propojení s technologií potlačení ozvěny, která zajišťuje zřetelné a nepřerušované volání.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

sony-logo

V roce 1946 Tokio Tsushin Kogyo K.K. (Tokyo Telecommunications Engineering Corporation, předchůdce společnosti Sony Group Corporation) začala jako malá společnost s kapitálem pouhých 190 000 jenů a přibližně 20 zaměstnanci. Zakladatel Masaru Ibuka uvedl, že účelem založení společnosti bylo „založení ideální továrny která zdůrazňuje ducha svobody a otevřeného myšlení, který prostřednictvím technologie přispěje k japonské kultuře. "
Symbolizuje ducha výzvy společnosti Sony „dělat to, co ještě nikdy nebylo“, společnost pokračovala ve vydávání bezpočtu „prvních japonských“ a „prvních na světě“ produktů.

Dnes SONY známe jako technologického giganta pohybující se v nejednom odvětví. Od televizí, přes herní průmysl, až po robotiku. Představuje Japonskou preciznost , technologickou vyspělost, která jde ruku v ruce s invovací a pokrokem. Dobré je zmínit i design, který u Sony zůstává roky prakticky neměnný.

 

Zpět do obchodu