Sony ULT TOWER 10

Na objednávku - termín upřesníme
Značka: SONY
30 990 Kč
Kategorie: Bluetooth reproduktory
Záruka: 2 roky
Frekvenční rozsah: 20 Hz – 20 kHz
Hmotnost: 29 kg
Audio formáty: AAC, SBC, LDAC
Bluetooth: 5.2
Rozměry: Š: 42 cm, H: 43 cm, V: 111 cm
Vstupy: Mic, Optický
Výstupy: USB–A
Odolnost: IPX4

Mohutné basy. Ultimátní atmosféra.

Dopřejte si pocit, jako byste seděli v první řadě na koncertě, a plně si tento okamžik se sluchátky řady ULT POWER SOUND vychutnejte. Sluchátka byla vytvořena pro milovníky hudby a produkují působivý hluboký zvuk navržený tak, aby se vaše srdce zachvělo. Připravte se na to, že basy skutečně pocítíte.

Dodejte energii své oblíbené hudbě.

Vylepšete všechny nízké frekvence a získejte výjimečné basy. Užijte si dva různé režimy zvuku se zvýrazněním basů. Silné basy, které vám umožní pocítit rytmus a roztančí vás. Zdůraznění hlubokých basů pro nízkofrekvenční zvuk, při kterém se vám zachvěje srdce. Kombinace výkonného zvuku a 360° párty osvětlení navodí pocit, že jste si koncertní sál přinesli domů.

Čas na karaoke párty

Bezdrátový mikrofon vám umožní užívat si karaoke, kdykoli se vám zachce. Navíc můžete připojit kytaru a použít tento párty reproduktor jako zesilovač.

Sony ULT TOWER 10

Vylepšete výkon televizoru

Jedinečná funkce vyvinutá společností Sony vám umožní vychutnat si vylepšený audiovizuální obsah, jako jsou záznamy živých vystoupení a filmy. Hluboké basy a realistický vysokofrekvenční zvuk vám poskytnou skutečný audiovizuální zážitek, který vás vtáhne přímo do děje.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

sony-logo

V roce 1946 Tokio Tsushin Kogyo K.K. (Tokyo Telecommunications Engineering Corporation, předchůdce společnosti Sony Group Corporation) začala jako malá společnost s kapitálem pouhých 190 000 jenů a přibližně 20 zaměstnanci. Zakladatel Masaru Ibuka uvedl, že účelem založení společnosti bylo „založení ideální továrny která zdůrazňuje ducha svobody a otevřeného myšlení, který prostřednictvím technologie přispěje k japonské kultuře. "
Symbolizuje ducha výzvy společnosti Sony „dělat to, co ještě nikdy nebylo“, společnost pokračovala ve vydávání bezpočtu „prvních japonských“ a „prvních na světě“ produktů.

Dnes SONY známe jako technologického giganta pohybující se v nejednom odvětví. Od televizí, přes herní průmysl, až po robotiku. Představuje Japonskou preciznost , technologickou vyspělost, která jde ruku v ruce s invovací a pokrokem. Dobré je zmínit i design, který u Sony zůstává roky prakticky neměnný.

 

Zpět do obchodu