Reklamace, vrácení zboží a odstup

 

 

Jak vrátit zboží?

  • Zboží nám přineste, nebo zašlete v původním obalu a s kompletním příslušenstvím.
  • K vrácenému zboží přiložte fakturu, nebo uveďte číslo objednávky.
  • Podrobné informace o podmínkách vrácení naleznete v našich obchodních podmínkách.

 

 

Jaké zboží nelze vrátit?

  • Z hygienických důvodů nepříjmáme zpět Sluchátka.
  • U zařízení vyňatých z hygienického obalu můžeme účtovat srážku až 30 % z původní ceny, případně vrácení zamítnout.
  • Nelze vrátit software a jiná digitální média.
  • U zařízení, jejiž funkce a služby jsou ovlivněny aktivací, můžeme v případě aktivace účtovat srážku až 30%.
  • Elektronické licence nelze vrátit.
  • Kompletní seznam výjimek naleznete v našich obchodních podmínkách.

 

 

Jak reklamovat zboží?

  1. Přineste, nebo zašlete zboží k reklamaci na náš showroom v Dušní ulici v Praze.
  2. Sepište stručný popis problému, jaká je preference vyřízení reklamace a způsob předání po vyřízení.
  3. Přidejte kontaktní informace jako je email, telefon a adresa (v případě, že budete chtít zaslat reklamaci přepravcem po vyřízení).
  4. Nezapomeňte přiložit fakturu, nebo číslo objednávky.
  5. Reklamaci vyřizujeme do 30 dní, většinou ji ale stihneme dříve. O průběhu budete informování emailem.

 

 

Jak k nám zaslat reklamaci, nebo vrácené zboží?

  • Zboží nám můžete přinést osobně, nebo využít přepravy dle svého výběru. 
  • Zboží doporučujeme bezpečně zabalit a doporučujeme jej i pojistit u přepravce. Za vzniklé škody během přepravy zodpovídá odesílatel.
  • Reklamace a vrácení směrujte na náš showroom na adrese VOIX Audio & Cinema, Dušní 3, Praha 1, 110 00. Zásilky, které nebudou doručeny na náš showroom nepřevezmeme.
  • Můžete rovněž využít jednu z těchto služeb, které jsme pro vás připravili. Maximální váha balíku u těchto služeb je 30kg a hodnota do 20.000,- korun.
    • Zásilkovna: Zabalené zboží odneste na pobočku Zásilkovny a sdělte kód 98352093 
    • PPL svoz: Vyplňte formulář a postupujte dle instrukcí na tomto odkazu 

 

 

Jak probíhá vrácení peněz?

  • V případě platby kartou online bude částka vrácena na vaši kartu. U ostatních způsobů platby vás kontaktujeme e-mailem ohledně poskytnutí bankovního účtu pro vrácení částky.
  • Na vrácení peněz máme dva pracovní týdny, většinou to ale stihneme rychleji.

 

 

Zpět do obchodu