Sony TV nástěnný držák SU–WL900 (2024)

 

Nástěnný držák pro televizory Sony navržený pro co nejtěsnější montáž ke zdi.

Umožňuje uchycení TV jen 11 mm od stěny, čímž napodobuje vzhled obrazu zavěšeného na zdi. Díky výsuvnému a otočnému mechanismu lze obrazovku snadno posunout nebo natočit pro lepší pozorovací úhel. Ideální pro větší modely Sony BRAVIA, které podporují VESA uchycení a vyžadují snadný přístup ke konektorům.

Na objednávku - termín upřesníme
Značka: SONY
7 490 Kč
Kategorie: Držáky na zeď pro TV
Záruka: 2 roky
Modelový rok: 2024
Funkce otáčení: 21°
Nosnost: 60kg
VESA: 300 x 300 mm, 400 x 400 mm
Vzdálenost od stěny k televizoru: 13 mm

SONY SU – WL900

Sony TV nástěnný držák SU–WL900 (2024)

Bude dokonale ladit s vaším pokojem

Televizor těsně přiléhá ke stěně, takže dokonale splyne s vaším obytným prostorem

Lze otáčet k zajištění snadného sledování

Držák umožňuje otočit televizor připevněný na stěnu až o 21°. Můžete tak rychle nastavit úhel poskytující optimální sledování a snadno přistupovat ke konektorům.

Sony TV nástěnný držák SU–WL900 (2024)
Sony TV nástěnný držák SU–WL900 (2024)

Úhledně uchovává kabely

Při montáži televizoru na stěnu stačí vést kabely podél vodítek a zůstanou úhledně skryté. Dokonce i při otáčení televizoru jsou kabely stěží viditelné.

Kompatibilní se soundbarem

Samostatně prodávaný kompatibilní držák soundbaru umožňuje připevnit televizor a soundbar na stěnu jako jeden systém. Obě zařízení v takovém případě přiléhají těsně ke stěně, otáčejí se společně a skvěle se doplňují.

Sony TV nástěnný držák SU–WL900 (2024)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

sony-logo

V roce 1946 Tokio Tsushin Kogyo K.K. (Tokyo Telecommunications Engineering Corporation, předchůdce společnosti Sony Group Corporation) začala jako malá společnost s kapitálem pouhých 190 000 jenů a přibližně 20 zaměstnanci. Zakladatel Masaru Ibuka uvedl, že účelem založení společnosti bylo „založení ideální továrny která zdůrazňuje ducha svobody a otevřeného myšlení, který prostřednictvím technologie přispěje k japonské kultuře. "
Symbolizuje ducha výzvy společnosti Sony „dělat to, co ještě nikdy nebylo“, společnost pokračovala ve vydávání bezpočtu „prvních japonských“ a „prvních na světě“ produktů.

Dnes SONY známe jako technologického giganta pohybující se v nejednom odvětví. Od televizí, přes herní průmysl, až po robotiku. Představuje Japonskou preciznost , technologickou vyspělost, která jde ruku v ruce s invovací a pokrokem. Dobré je zmínit i design, který u Sony zůstává roky prakticky neměnný.