Sony HT-A3000

Soundbar značky Sony.

3.2k soundbar s technologií 360 Spatial Sound Mapping a Dolby Atmos®/DTS:X®.

Soundbar HT-A3000 vás pomocí centrálního reproduktoru a vestavěného duálního subwooferu pohltí autentickým prostorovým zvukem. Model s volitelnými zadními reproduktory také podporuje technologii 360 Spatial Sound Mapping, takže se můžete nechat vtáhnout do filmů, seriálů nebo hudby.

Na objednávku - termín upřesníme
Značka: SONY
16 990 Kč
Kategorie: Soundbary
Záruka: 2 roky

Technologie 360 Spatial Sound, která se přizpůsobí vašemu prostředí

S volitelnými zadními reproduktory od společnosti Sony

Naše revoluční technologie 360 Spatial Sound Mapping se zadními reproduktory od společnosti Sony vytvoří několik virtuálních reproduktorů jen díky soundbaru a zadním reproduktorům. S virtuálními reproduktory, které jsou v místnosti rozmístěny okolo vás, vznikne optimální zvukové pole, ve kterém zažijete nový rozměr zvuku. Vychutnejte si vzrušující technologii Dolby Atmos® a DTS:X® a uslyšíte každý nádech, krok a slovo, jako byste byli přímo ve filmu.

Prostorový zvuk ze soundbaru, který vás pohltí

Soundbar HT-A3000 má 3.1 kanály: tři přední reproduktory včetně středového reproduktoru pro zřetelné dialogy a k tomu vestavěný duální subwoofer pro hluboké basy. Díky technologiím Vertical Surround Engine a S-Force PRO Front Surround vytváří soundbar virtuální prostorový zvuk, který přichází z celého prostoru kolem vás, takže si můžete maximálně vychutnat vzrušující technologie Dolby Atmos® a DTS:X®. 

Oficiální stránky výrobce: Sony HT-A3000

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

sony-logo

V roce 1946 Tokio Tsushin Kogyo K.K. (Tokyo Telecommunications Engineering Corporation, předchůdce společnosti Sony Group Corporation) začala jako malá společnost s kapitálem pouhých 190 000 jenů a přibližně 20 zaměstnanci. Zakladatel Masaru Ibuka uvedl, že účelem založení společnosti bylo „založení ideální továrny která zdůrazňuje ducha svobody a otevřeného myšlení, který prostřednictvím technologie přispěje k japonské kultuře. "
Symbolizuje ducha výzvy společnosti Sony „dělat to, co ještě nikdy nebylo“, společnost pokračovala ve vydávání bezpočtu „prvních japonských“ a „prvních na světě“ produktů.

Dnes SONY známe jako technologického giganta pohybující se v nejednom odvětví. Od televizí, přes herní průmysl, až po robotiku. Představuje Japonskou preciznost , technologickou vyspělost, která jde ruku v ruce s invovací a pokrokem. Dobré je zmínit i design, který u Sony zůstává roky prakticky neměnný.

 

Zpět do obchodu