HIFIMAN HE-R10D

Můžete mít následující den
Značka: HiFiMAN
35 990 Kč
Kategorie: Uzavřená konstrukce
Záruka: 0 měsíce

Nový model uzavřených náhlavních sluchátek s dynamickým měničem. Frekvenční rozsah: 15 – 35.000 Hz, Impedance: 32 ohmů, Citlivost: 103 dB, Hmotnost: 337 g, Možnosti připojení: Kabelem, Pomocí modulu BlueMini, Bluetooth, USB-C kabel jako USB DAC...

Nový model uzavřených náhlavních sluchátek s dynamickým měničem.



Prostorné dřevěné mušle
Umělecké zpracování dřeva
HIFIMAN topologická membrána
Idea nové topologické membrány
50 mm dynamický měnič
Frekvenční rozsah HE-R10D
Možnosti připojení: kabelem
Kabely
Připojení pomocí Bluetooth
Připojení pomocí USB

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Značka HIFIMAN, která byla založena v roce 2005 dr. Fangem Bianem, je široce uznávána jako jedna z předních značek v oblasti vysoce výkonných sluchátek a přenosných zařízení k přehrávání zvuku. Její pověst významného průkopníka a inovátora se projevuje i tím, že značka získala nadšené přijetí v mainstreamových médiích, jakými jsou časopisy Time, Forbes a Daily Mirror. Výrobní řada značky HIFIMAN zahrnuje hi-fi sluchátka, hudební přehrávače a sluchátkové zesilovače třídy high-end.
Značka HIFIMAN má hlavní podíl na vývoji celosvětově nejvyspělejší technologie magnetoplanárních měničů, jakož i prvního přenosného hudebního přehrávače, který skutečně splňuje požadavky na zařazení do kategorie hi-fi a který získal stejně příznivý ohlas u kritiků i u audiofilů
Vynikající pověst značky HIFIMAN dosáhla nových výšin v roce 2015, kdy byla uvedena na trh nová vlaková loď značky v podobě magneto-planárních sluchátek HE1000. Mezi její průkopnické konstrukční prvky patří membrána s nanometrickou tloušťkou, patentovaný systém "Window Shade" a asymetrický magnetický obvod. Navzdory těmto dosaženým úspěchům představuje snaha o hledání stále vyšší kvality zvuku pro značku HIFIMAN nikdy nekončící výzvu, ztělesněnou v aktuálních produktech.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení