Sony ULT FIELD 7

Varianta
Možnosti doručení
Skladem na showroomu Skladem na showroomu Zvolte variantu
Značka: SONY
9 990 Kč
Kategorie: Bluetooth reproduktory
Záruka: 2 roky
Frekvenční rozsah: 20 Hz – 20 kHz
Hmotnost: 6 kg
Baterie: cca 30 hodin
Bluetooth: 5.2
Certifikace: IP67
Rozměry: V: 23 cm, H: 23 cm, Š: 52 cm
Podporované kodeky: SBC, AAC, LDAC
Vstupní a výstupní konektory: Stereofonní minikonektro, USB-A, Vstup pro mikrofon/kytaru

Mohutné basy. Ultimátní atmosféra.

Dopřejte si pocit, jako byste seděli v první řadě na koncertě, a plně si tento okamžik se sluchátky řady ULT POWER SOUND vychutnejte. Sluchátka byla vytvořena pro milovníky hudby a produkují působivý hluboký zvuk navržený tak, aby se vaše srdce zachvělo. Připravte se na to, že basy skutečně pocítíte.

Vylepšete svůj hudební zážitek

Vylepšete všechny nízké frekvence a získejte výjimečné basy. Užijte si dva různé režimy zvuku se zvýrazněním basů. Silné basy, které vám umožní pocítit rytmus a roztančí vás. Zdůraznění hlubokých basů pro nízkofrekvenční zvuk, při kterém se vám zachvěje srdce. Kombinace výkonného zvuku a náladového osvětlení vám umožní pozvednout hudební zážitek na novou úroveň a podělit se o něj s přáteli.

Sony ULT FIELD 7
Sony ULT FIELD 7

Vezměte ji kamkoli

Díky rukojeti pro snadné přenášení, vodotěsnému a prachuvzdornému provedení a dlouhé výdrži baterie můžete rozjet delší párty, a to kdekoli.

Karaoke a kytara

Připojte k reproduktoru mikrofon a zazpívejte si. Nebo reproduktor ULT FIELD 7 proměňte v zesilovač – připojte k němu kytaru a rozjeďte to naplno.

Sony ULT FIELD 7

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

sony-logo

V roce 1946 Tokio Tsushin Kogyo K.K. (Tokyo Telecommunications Engineering Corporation, předchůdce společnosti Sony Group Corporation) začala jako malá společnost s kapitálem pouhých 190 000 jenů a přibližně 20 zaměstnanci. Zakladatel Masaru Ibuka uvedl, že účelem založení společnosti bylo „založení ideální továrny která zdůrazňuje ducha svobody a otevřeného myšlení, který prostřednictvím technologie přispěje k japonské kultuře. "
Symbolizuje ducha výzvy společnosti Sony „dělat to, co ještě nikdy nebylo“, společnost pokračovala ve vydávání bezpočtu „prvních japonských“ a „prvních na světě“ produktů.

Dnes SONY známe jako technologického giganta pohybující se v nejednom odvětví. Od televizí, přes herní průmysl, až po robotiku. Představuje Japonskou preciznost , technologickou vyspělost, která jde ruku v ruce s invovací a pokrokem. Dobré je zmínit i design, který u Sony zůstává roky prakticky neměnný.

 

Zpět do obchodu